Pressemelding fra Citycon Norway 4. april 2024

Kremmertorget får et nytt gjenbrukskonsept når Nesten Ny åpner på senteret i løpet av mai 2024. I gjenbruksbutikken kan man både kjøpe og selge nesten nye klær og nesten nytt utstyr. Daglig leder Camilla Nilsen elsker gjenbruk og gleder seg til åpningen av den fjerde Nesten Ny-butikken i Norge.

– Vi er veldig fornøyde med å kunne åpne ny butikk på Kremmertorget. Gjenbrukskonseptet vårt har blitt tatt godt imot mange steder i landet, og nå gleder vi oss til å åpne i Elverum. Vi inviterer folk i Elverum til å komme til butikken med varer de vil selge. Butikken sørger for å selge varene videre. Vi forventer at butikken blir full av stander, som gjør kjøpsopplevelsen ekstra spennende for kundene. Jeg elsker gjenbruk og gleder meg til å se mange folk i butikken, sier Camilla Nilsen, daglig leder i Nesten Ny.

Gjenbruksbutikken Nesten Ny åpner i lokaler på 400 kvadratmeter i senterets andre etasje. Fra før finnes det tre Nesten Ny-butikker i Jessheim, Fjellhamar og Kristiansand. Nesten Ny åpner på Kremmertorget i løpet av mai.

Allerede nå kan kundene booke sin egen stand i butikken via nettsiden til Nesten Ny. Butikken hjelper til med å selge varene, som vil være et nesten nytt utvalg av barneklær og barneutstyr, dameklær, herreklær, interiør og fritidsutstyr.

– Vi er glade for å få Nesten Ny til Kremmertorget. Mange av kundene våre er opptatt av gjenbruk, og nå får de muligheten til å tjene penger på sine brukte klær og sitt brukte utstyr, samtidig som de kan gjøre gode kjøp. Nesten Ny blir et nytt og spennende tilskudd til senteret, sier Anders Prytz, senterleder på Kremmertorget.

Tidligere i år presenterte Kremmertorget nyheten om at Name It og Best Kids åpner på senteret, mens det tidligere ble klart at Normal, Yellow og Kremmerhuset flytter inn på senteret. Nå følger Kremmertorget opp med åpningen av gjenbruksbutikken Nesten Ny.

For mer informasjon vennligst kontakt:

Anders Prytz

Senterleder på Kremmertorget