Pressemelding fra Citycon Norway 12. desember 2023

Yellow er en av årets store butikknyheter i Norge. Den nye butikken vil tilby et bredt utvalg av klær, sko og tilbehør, med spesielt fokus på kjente merker og konkurransedyktige priser. Yellow åpner dørene til sin flunkende nye butikk på Kremmertorget i mai 2024.

I sommer presenterte Askeladden og Normal-gründer Michael Eeg den nye storsatsingen Yellow. Konseptet går ut på å tilby overskuddsprodukter fra hele verden, slik at kundene får muligheten til å sikre seg klær, sko og tilbehør til gode priser.

– Vi er svært glade for å kunne ønske Yellow velkommen til Kremmertorget. Dette er et nytt konsept, skapt av norske gründere med en imponerende track-record innen retail. Yellow vil definitivt tilføre noe nytt og spennende til senteret, og jeg er overbevist om at kundene våre kommer til å sette pris på denne butikknyheten, sier Anders Prytz, senterleder på Kremmertorget.

I november annonserte senterleder Anders Prytz Kremmerhuset som en ny leietaker, og med Yellow som den andre signeringen styrker Kremmertorget sin posisjon som en attraktiv handelsplass.

Den nye Yellow-butikken skal etter planen åpne i mai 2024. Butikken vil ligge i senterets andre etasje og blir på over 650 kvadratmeter.

– Vi ser virkelig frem til å åpne butikken på Kremmertorget. De første butikkene vi åpnet denne sommeren har hatt en fantastisk start, og vi har stor tro på at Kremmertorget er rett sted for Yellow. Kundene i Elverum kan forvente seg gode tilbud på kjente merkevarer når vi åpner dørene i mai, sier Trude Navarsete, COO i Yellow

For mer informasjon vennligst kontakt:

Anders Prytz

Senterleder på Kremmertorget