Pressemelding fra Citycon Norway 13. oktober 2023

Fisker setter nå preg på hele Solsiden senter i Trondheim med blant annet en stor utstilling med Fisker Ocean-bilene. En avtale mellom Fisker og Citycon gjør Solsiden senter til den utvalgte plassen for utlevering, testkjøring og utstilling av nye Fisker Ocean.

I september rullet Fisker-bilene inn på Solsiden senter. Forhåndsbestilte Fisker-biler ble utlevert fra parkeringshuset siste uken i september. I månedene som følger kan kundene på Solsiden oppleve Fisker Ocean i senterets fellesarealer og prøvekjøre bilen fra parkeringshuset.

– Dette blir en fantastisk opplevelse for alle bilinteresserte i Trondheim. Fisker startet med å utlevere bilene til sine første kunder her i byen. Nå har alle andre sjansen til å oppleve og prøvekjøre Fisker-bilene her på Solsidens senter. Senteret er dekorert innvendig og utvendig med informasjon og inspirasjon fra elbilprodusenten, sier Jonas Braad, senterleder på Solsiden.

Utstillingen av Fisker Ocean på Solsiden er bemannet, og elbilprodusenten viser nå frem bilen til interesserte i Trondheim. Avtalen med elbilprodusenten Fisker ble inngått av Citycons avdeling Specialty Leasing, som spesialiserer seg på fleksible leielokasjoner for bedrifter som ønsker synlighet i korte eller lengre perioder.

– På Solsiden har vi en jevn strøm av kunder gjennom hele dagen og uken, noe som gjør oss til en attraktiv partner for blant annet bilprodusenter. Vi har hatt en god dialog med Fisker, og vi ser frem til å presentere den nye Fisker Ocean for kundene våre, sier Braad.

Citycon opplever vekst innenfor forretningsområdet som handler om å tilby utstillinger, pop-up-muligheter og andre fleksible løsninger til bedrifter. Gjennom et bookingsystem (cityconmedia.com) tilbyr Citycon lokaler til bedrifter som ønsker å nå kundene i både korte og lengre perioder. Dette gir bedriftene muligheten til å teste nye konsepter og gir mindre aktører en inngangsport til markedet.

Jonas Braad

Senterleder på Solsiden

Mob: 456 92 134

mailto:jonas.braad@citycon.com" style="color:#0563c1">jonas.braad@citycon.com