Årsrapport Sektorgruppen 2012

At størrelsen teller i vår bransje er det liten tvil om. Derfor er det ikke utelukkende omsetningsvekst vi har fokusert på i 2012, men også vekst i antall sentre. Det økte forvaltningsvolumet gjennom 2012 styrker konsernets markedsposisjon ytterligere, sier administrerende direktør i Sektor Eiendomsutvikling AS, Eirik Thrygg.

At størrelsen teller i vår bransje er det liten tvil om. Derfor er det ikke utelukkende omsetningsvekst vi har fokusert på i 2012, men også vekst i antall sentre. Det økte forvaltningsvolumet gjennom 2012 styrker konsernets markedsposisjon ytterligere.Vårt nye eierskap representerer dessuten langsiktighet, solid bransjekunnskap og kapital – og ikke minst vilje og lyst til å videreutvikle selskapet. Med disse egenskapene står vi sterkere rustet enn noen gang til å gripe de mange mulighetene vi ser fremfor oss i et spennende marked, sier administrerende direktør i Sektor Eiendomsutvikling AS, Eirik Thrygg.

PDF icon Download PDF (2.45 MB)