Pressemelding fra Citycon Norway 9. mai 2022

En av Norges største parfymerikjeder åpner ny flaggskipbutikk på Solsiden 12. mai. Fredrik & Louisa styrker Solsidens utvalg av produkter og tjenester innen skjønnhet og pleie. Butikken er en av flere oppgraderinger på Solsiden den siste tiden.

I løpet av det siste året har Citycon satset stort på oppgraderinger og utvikling av butikkmiksen på Solsiden i Trondheim. Apotek1 har flyttet inn på senteret, mens Norli har pusset opp sine lokaler. Vita og Glitter har flyttet inn i nyrenoverte lokaler. Solsiden har også oppgradert større deler av fellesarealene med nye fasader og skilt inne på senteret.

Fredrik & Louisa får en ny plassering på senteret, og flytter inn i en splitter ny butikk på 225 kvadratmeter.

– Vi er veldig glade for å satse sammen med Fredrik & Louisa på Solsiden. De nye og større lokalene til Fredrik & Louisa er fantastiske, og vi er sikre på at kundene kommer til å sette pris på den nye butikken, sier Jonas Braad, senterleder på Solsiden.

Fredrik & Louisa har over 50 butikker over hele Norge. Kjeden er en sertifisert forhandler av merkevarer og satser på kundeservice gjennom kunnskap og glede, og med kvalifiserte skjønnhetskonsulenter, hudterapeuter og makeupartister i butikk.

– Vi gleder oss til nyåpningen på Solsiden 12. mai. Vi har planlagt den nye butikken godt, og den kommer til å bli et flaggskip i Trondheim-området. Mange i Trondheim kjenner oss fra før, og jeg har stor tro at vi kommer til å glede mange med god service og kvalitetsprodukter i den nye butikken, sier Petter Skaug, landssjef i Fredrik & Louisa.

Jonas Braad, senterleder på Solsiden
Mob: 456 92 134, jonas.braad@citycon.com