Pressemelding fra Citycon Norway 30. september 2022

Solsiden har annonsert flere butikknyheter det siste året. Nå er Kremmerhuset og Citycon enige om åpning av ny butikk på Solsiden. Kremmerhuset styrker senterets utvalg innen interiør.

Solsiden har vært gjennom en periode med fornying. Senteret har oppgradert fellesarealene, mens flere leietakere har pusset opp sine lokaler. Apotek 1, Fredrik & Louisa og Sport Outlet har åpnet nye butikker. Solsiden styrker butikkmiksen ytterligere når Kremmerhuset åpner ny butikk på senteret.

– Vi er strålende fornøyde med å få Kremmerhuset til Solsiden. Kremmerhuset har et sterkt interiørkonsept som kommer til å glede kundene her på Solsiden. Vi har hatt en god dialog om nyetableringen og nå gleder vi oss til åpningen, sier Jonas Braad senterleder på Solsiden.

Kremmerhuset åpner på Solsiden i løpet av våren 2023. De flytter inn i andre etasje på senteret, i lokaler på over 150 kvadratmeter.

– Vi gleder oss til å åpne ny butikk på Solsiden. Når vi satser videre i Trondheim, er Solsiden et naturlig sted å etablere ny butikk. Historien til Kremmerhuset startet i Trondheim i 1979, og nå ser vi fem til å inspirere kundene på Solsiden med et spennende og rikt utvalg av varer til hus og hjem, sier Vebjørn Torsetnes, administrerende direktør i Kremmerhuset .

Jonas Braad, senterleder på Solsiden
Mob: 456 92 134, mailto:jonas.braad@citycon.com" style="color:#0563c1">jonas.braad@citycon.com

Vebjørn Torsetnes, daglig leder i Kremmerhuset.
Mob: 95304505, mailto:vt@kremmerhuset.no" style="color:#0563c1">vt@kremmerhuset.no

Daniel Sellevoll, senior kommunikasjonssjef i Citycon
Mob: 959 71 597, mailto:daniel.sellevoll@citycon.com" style="color:#0563c1">daniel.sellevoll@citycon.com