Pressemelding fra Citycon Norway 31. januar 2023

Senterleder Irfan Akram (høyre) og representanter for noen av matkonseptene ønsker kundene velkommen til Stovner Senter (Foto: Katrine Lunke).

Stovner Senter får inn to nye matkonsepter etter at Kitchen Caters og Delikaten er enige med Citycon om etablering på senteret. Stovner Senter har nå et stort mangfold av spisesteder som bidrar til å utvikle senteret som en trygg og god møteplass for folk i Oslo-bydelen.

– Vi er veldig glade for å få Kitchen Caters og Delikaten til senteret. Flere og flere av kundene våre etterspør spennende matopplevelser, og vi ser at spisestedene vi har på senteret i dag blir stadig mer populære. Disse er gode møteplasser og viktige sosiale soner i hjertet av Stovner, sier Irfan Akram, senterleder på Stovner Senter.

Kitchen Caters er et pakistansk-indisk matkonsept og Delikaten er slakter og kjøttbutikk. Begge flytter inn i løpet av mai/juni i plan 2 på senteret i nærheten av Ali Baba Steakhouse som har vært en stor suksess siden åpningen i mai 2022.

Byggingen av de to nye matkonseptene er allerede i gang på Stovner Senter, som har en klar strategi om å utvikle tilbudet av mat og drikke på senteret, og dermed skape et spennende utvalg og gode møteplasser for lokalbefolkningen.

– Stovner Senter skal være en sterk handelsplass med mye spennende innen retail, mat og drikke. I tillegg skal vi være en trygg og god møteplass for folk som vil ut og spise sammen med familie eller venner. Med Kitchen Caters og Delikaten på plass, har vi et stort mangfold av matkonsepter som gir valgmuligheter og mange spennende matopplevelser, sier Akram.

I dag består serveringstilbudet på Stovner Senter av disse leietakerne: Ali Baba Steakhouse, Espresso House, Backstube, Baker Nordby og konditori, Boba10, Burger King, Gondol Restaurant & Bar, Karachi Streetfood, Kebabkompaniet, Max Grill, Nishiki Sushi & Wok, Subway og Terrassen Kafe.

Irfan Akram
Senterleder på Stovner Senter