Normal satser stort på Down Town

Citycon pressemelding 25.april 2018

Normal åpner en av sine største butikker og skal ansette hele 25 medarbeidere når de nå skal etablere seg på Down Town.

Butikkjeden Normal er fortsatt relativ ny i Norge, og med et skiftende varesortiment skal det alltid være en ny opplevelse å besøke butikken.

Samtidig som Normal etablerer seg er det også klart at både Cubus og Dressmann forlenger sine leieforhold på Down Town. Cubus blir værende i sine eksisterende lokaler, og skal oppgradere butikken til nyeste konsept.

- Vi gleder oss til å ta imot Normal som ny leietaker på senteret. Det er et annerledes konsept, som på relativt kort tid har blitt populært i Norge, og jeg er sikker på at det blir et positivt tilskudd for oss på Down Town. Samtidig er jeg veldig glad for at vi med Dressmann og Cubus på laget, når de satser tungt videre på Down Town. Cubus blir værende i sine eksisterende lokaler, og skal oppgradere butikken til nyeste konsept, sier senterleder Bent Rosenberg.

Før sommeren begynner også arbeidene med å oppgradere de første delene av senteret, og det gjøres klart til å ta imot flere nye leietakere.

For ytterligere informasjon, vennligst kontakt
Bent Rosenberg, senterleder Down Town 900 60 027
Terje Gulbrandsen, kommunikasjonssjef 952 98 506