Pressemelding Citycon Norway 2. november

Nøstet Mitt har flere garnbutikker på Østlandet, og nå bringer de sin fagkunnskap og lidenskap for strikking til Kolbotn Torg. Nøstet Mitt og Citycon er enige om åpning av ny butikk på Kolbotn Torg i mai 2023.

Kolbotn Torg har tidligere presentert nyhetene om at Kappahl og Kid Interiør etablerer seg på senteret. I september åpnet også gjenbruksbutikken RUFUS på senteret.

Nå er det klart at Nøstet Mitt flytter inn på Kolbotn Torg. Nøstet Mitt er en faghandel innen garn og strikk. Senterlederen på Kolbotn Torg mener at konseptet treffer mange av kundene og at butikken er et godt bidrag til dagens butikkmiks.

– Vi er veldig glade for å få Nøstet Mitt til Kolbotn Torg. Kundene våre har etterspurt en garnbutikk, og nå får vi inn et konsept som satser på fagkunnskap, kvalitet og kundeservice. Jeg har stor tro på at Nøstet Mitt kommer til å skape gode opplevelser for de strikkeinteresserte her på Kolbotn, Marianne Thoresen-Larsen, senterleder på Kolbotn Torg.

Nøstet Mitt har i dag fem garnbutikker på Østlandet, og åpner butikk nummer seks på Kolbotn Torg. Med lidenskap for garn og strikking, er Nøstet Mitt mer enn en vanlig garnbutikk. Strikkeinteresserte kunder kan blant annet få oppleve strikkekurs, shoppingfrokost og strikkekino.

– Vi gleder oss til å flytte inn på Kolbotn Torg. Interessen for strikking er stadig økende, og det er utrolig gøy å oppleve at både nybegynnere og erfarne strikkere kommer innom butikken, og at de deler samme lidenskap som oss. Kundene skal også vite at de får den hjelpen de trenger når de kommer til oss. Vi setter kvalitet og kundeservice høyt, Anne-Grethe Sandin, daglig leder i Nøstet Mitt.

Nøstet Mitt flytter inn på Kolbotn Torg i mai 2023 og tar over lokalene etter den midlertidige RUFUS-pop-upen.

For ytterligere informasjon, vennlig kontakt.

Marianne Thoresen-Larsen
Senterleder på Kolbotn Torg