Pressemelding fra Citycon Norway 4. april 2022

Rituals og Citycon er enige om åpning av ny butikk på Oasen i Fyllingsdalen. Etter å ha annonsert flere butikknyheter det siste året, fortsetter Oasen å utvikle butikkmiksen. Senteret styrker nå utvalget av kosmetikk og velværeprodukter.

I løpet av det siste året har Oasen statset stort på mat og drikke med etableringene av Røyk Burger, Backstube, Sabi Sushi og Kniksen Sportsbar. PetXL og VetXL åpner i nye lokaler på 1200 kvadratmeter. I tillegg har massasjekonseptet Squeeze flyttet inn, mens treningssenteret SATS åpner i løpet av våren.

Den internasjonale kosmetikkjeden Rituals er siste butikknyhet på Oasen. Den nye butikken skal etter planen åpne i løpet av august 2022.

– Vi er veldig glade for å få Rituals til Oasen. Vi jobber hele tiden med å utvikle leietakermiksen, og jeg har stor tro på at Rituals kommer til å bli tatt godt imot her i Fyllingsdalen. Rituals har et unikt konsept og har et utvalg innen kosmetikk og velvære som treffer mange, sier Erik Mørk, senterleder på Oasen.

Rituals tilbyr produkter blant annet innen kroppspleie og hjem.

– Vi gleder oss til åpningen på Oasen. Vi har som mål å forvandle daglige rutiner til spesielle øyeblikk av velvære, og jeg har stor tro på at folk i Fyllingsdalen kommer til å ha mange gode øyeblikk i vår nye butikk, sier Eirin Olsen, Head of Retail i Rituals.

Erik Mørk, senterleder på Oasen
Mob: +47 996 09 690, erik.mork@citycon.com