Pressemelding fra Citycon Norway 13. januar 2023

Rituals og Citycon er enige om åpning av ny butikk på Kilden i Stavanger. Senteret har annonsert flere butikknyheter det siste året, og nå styrker Kilden utvalget innen hjem og velvære med ny Rituals-butikk.

Kilden er fornyet med oppgraderte fellesarealer og nye leietakere på senteret. Senteret har etablert helsestasjon, mens leietakerne Normal og Cutters flyttet inn på senteret høsten 2022.

Den internasjonale kjeden Rituals er siste butikknyhet på Kilden. Den nye Rituals-butikken åpner på senteret i løpet av våren 2023.

– Vi er veldig glade for å få Rituals til Kilden. Vi opplever at kunder og leietakere på senteret er fornøyde med fornyingen som skjer på Kilden. Rituals blir et fantastisk bidrag i butikkmiksen på Kilden. Rituals har et unikt konsept som mange av våre kunder vil sette pris på. Nå får vi et nytt og spennende utvalg innen hjem og velvære, sier Jonas Braad, senterleder på Kilden.

Den nye butikken blir på over 150 kvadratmeter, og skal fra våren 2023 tilby kundene i Stavanger et stort utvalg av produkter innen hjem og velvære.

– Vi ser frem til åpningen på Kilden, og gleder oss til å ta imot kundene i den nye butikken. Vi jobber som alltid hardt med å skape butikker med en unik atmosfære. Vi har som mål å forvandle daglige rutiner til spesielle øyeblikk av velvære, og jeg har stor tro på at folk i Stavanger kommer til å ha mange trivelige øyeblikk i vår nye butikk, sier Eirin Olsen, Head of Retail i Rituals.

Jonas Braad
Senterleder på Kilden