Pressemelding fra Citycon Norway 23. august 2022

Citycon har ansatt Salla Suonperä som Director Specialty Leasing Nordic. Salla får ansvaret for å utvikle mulighetene innen specialty leasing i Citycon, og bidra til vekst for leietakere i våre sentre over hele Norden.

Salla Suonperä startet i sin nye rolle i som Director Specialty Leasing Nordic 15. august 2022. Hun kommer fra stillingen som Commercial Development Manager og begynte i selskapet for ni år siden som en del av Citycons traineeprogram.

– Jeg gleder meg til å ta fatt på en ny utfordring hos Citycon. Det er lagt et godt grunnlag hos Citycon for videre vekst for specialty leasing. Jeg ser frem til å jobbe sammen med et sterkt team som hjelper leietakere med å utnytte mulighetene som finnes i våre sentre, sier Salla Suonperä, Director Specialty Leasing Nordic .

Citycon eier 35 sentre over hele Norden med 120 millioner besøkende hvert år, noe som innebærer gode muligheter innen specialty leasing.

– Specialty leasing er et strategisk satsingsområde for Citycon, og jeg er veldig glad for at Salla nå leder teamet. Hun har vært en del av Citycon-familien i flere år og har bevist talentet sitt i ulike roller. Salla er rett person ettersom specialty leasing hjelper leietakere med å vokse, samt bringe atmosfære og flere besøkende til sentrene våre, sier Jussi Vyyryläinen, Vice President Leasing i Citycon.

Salla Suonperä, Director Specialty Leasing Nordic
Telefon +358 20 766 4511