Pressemelding fra Citycon Norway 25. mai 2022

Sport Outlet og Citycon er enige om åpning av ny butikk på Solsiden. Den landsomfattende kjeden får dermed sin første butikk i Trondheim sentrum. Den nye sportsbutikken blir på 800 kvadratmeter og komplementerer butikkmiksen på Solsiden.

I løpet av det siste året har Solsiden oppgradert fellesarealene. Flere leietakere har pusset opp sine lokaler, mens Apotek 1 og Fredrik & Louisa har åpnet nye butikker. Nå er det Sport Outlet sin tur til å fornye Solsiden med ny butikk i september.

– Vi er veldig glade for å få Sport Outlet til Solsiden. Dette er et sportskonsept som jeg har stor tro på at kommer til å bli tatt godt imot av kundene her på Solsiden. Med Sport Outlet får vi en erfaren leietaker som satser både på kvalitet og pris, sier Jonas Braad senterleder på Solsiden.

Sport Outlet åpner på Solsiden i løpet av september 2022. De flytter inn i plan 2 på senteret, i Cubus’ gamle lokaler på 800 kvadratmeter.

– Vi gleder oss til å åpne ny butikk på Solsiden, som er det riktige valget for oss når vi satser i Trondheim sentrum. Vårt konsept handler om å kjøpe store varepartier fra verdens ledende merkevarer og selge dem til en god pris. Vi ser frem til møte kundene i den nye butikken til høsten, sier Elias Knutsen, daglig leder i Sport Outlet Solsiden.

Jonas Braad, senterleder på Solsiden
Mob: 456 92 134, jonas.braad@citycon.com