Linda Johansen utfordrer Jan Thomas med en 600 kvadratmeter stor skjønnhetssalong på toppen av Steen & Strøm Magasin.

Onsdag kveld ble Johansens ”Beauty Lounge” offisielt åpnet foran mer enn 600 gjester. Christian Ringnes, Dorthe Skappel, Mariann Aas Hansen og Guro Schanke var blant dem som hadde tatt turen til øverste etasje av Steen & Strøm Magasin, tett fulgt av en rekke journalister fra kjendispressen.

Johansen driver skjønnhetssalongen sammen med stylist og tidligere «Baron Von Bulldog»-designer Kjell Nordstrøm som har ansvar for salongens frisøravdeling.

Fullbooket

- Det har vært en ganske krevende jobb, til tross for at lokalene jo var fantastiske. Vi har stått for alt selv som innredning av møbler, produkter og fargevalg. Jeg må ærlig innrømme at jeg i går kveld var så sliten at jeg ikke visste om jeg skulle gråte eller sove, sier Linda Johansen som også har utviklet sin egen hudpleieserie som selges i salongen.

Målet med salongen er å gi skjønnhetspleie på en ”folkelig” måte, uten at kundene skal oppleve for mye bling. Under åpningen fikk gjestene en omvisning i SPA-avdelingen og også smake Linda Johansens egen lunsjmeny som vil serveres hos naborestauranten Emil & Samuel.

Og allerede før festen var over sto folk i kø for å booke time hos SPA-avdelingen som åpner mandag 14. februar.

Sektor-senter

- Vi gleder oss over at driverne her har skapt en oase av helse og velvære for magasinkundene og andre, sier eiendomsdirektør Unni Mesel i Sektor EiendomsUtvikling.

Selskapet har siden 1. november 2010 forvaltet Steen & Strøm Magasin for Storebrand Eiendom. Sektor EiendomsUtvikling AS forvalter, utvikler og markedsfører en kjede som består av 28 kjøpesentre i Norge.

Les siste nytt om hva som skjer