Ille bra lagånd sikret seier:

I skarp konkurranse med kjøpsenterledere fra hele Norge, gikk Storbyen i Sarpsborg helt til topps under konferansen Nordic Council of Shopping 1. november.  – Vi har en flott gjeng som jobber hardt for at kundene skal føle seg ivaretatt. Det at vi nå vinner, viser at vi gjør ting veldig riktig, sier Annette Kay, som er senterleder på Storbyen i Sarpsborg.

Prisen som Årets driftsteam deler Kay med sine tre nære medarbeidere, men hun understreker at et kjøpesenter avhenger av mange faktorer for å lykkes med å skape et godt miljø for handel og kundetrivsel.

– I samarbeid med Sektor Eiendomsutvikling AS som driver Storbyen har vi lykkes med å lage et inkluderende miljø der alle er flinke til å kommunisere med hverandre. For å få til dette er det viktig med et velfungerende driftsteam, men ikke minst er det viktig med et godt samspill med alle de andre som jobber på kjøpesentereret – renholdere, vektere og de ansatte i butikkene, sier Kay.

Prisutdelingen fant sted på Quality Hotel Expo 1. november, med representanter fra kjøpesentrene i hele Norge tilstede. Kjøpesenterleder Kay legger til at Storbyen, med sine 75 butikker har lykkes med å skape en unik atmosfære med flere butikker som senteret er alene om i Østfold.

– Det skjer mye positivt her. I løpet av november åpner Storbyen Østfolds største H&M butikk med fullsortiment og stor herreavdeling og i begynnelsen av desember flytter SATS inn i nybygget på kjøpesenteret. Vi har en enkel verdi her på huset – å ha det gøy på jobb, og det fungerer, smiler Kay.

For mer informasjon, vær vennlig og kontakt:

Senterleder Annette Kay
E-post: annette@storbyen.no